سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

دانلود سریال The Walking Dead

مردگان متحرک (به انگلیسی: The Walking Dead) یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسا رستاخیزی آمریکایی، ساختهٔ فرانک دارابونت است. این مجموعه از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌است. داستان از آن‌جا آغاز می‌شود که اندرو لینکولن در نقش معاون کلانتر، ریک گرایمز، پس از برخاستن از کما با دنیایی مواجه می‌شود که پر از مردگان متحرکی است که مشابه زامبی‌های فیلم‌های ژانر وحشت جورج ای. رومرو، گوشت انسان را می‌خورند. او سعی می‌کند که خانواده‌اش را پیدا کند و در این راه با گروهی از بازماندگان که همسر و فرزندانش بین آن‌ها هستند برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

   

درباره سریال The Walking Dead

سریال مردگان متحرک محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2010 ساخته شده است. در سریال مردگان متحرک بازیگرانی چون Andrew Lincoln، Danai Gurira، Melissa McBride، Norman Reedus، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسا رستاخیزی آمریکایی، ساختهٔ فرانک دارابونت است. این مجموعه، از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌است. این مجموعه داستان از آنجا آغاز می‌شود که اندرو لینکولن در نقش معاون کلانتر، ریک گرایمز، پس از برخاستن از کما با دنیایی مواجه می‌شود که پر از مردگان متحرکی است که مشابه زامبی‌های فیلم‌های ژانر وحشت جورج ای. رومرو، گوشت انسان را می‌خورند. او سعی می‌کند که خانواده‌اش را پیدا کند و در این راه با گروهی از بازماندگان که همسر و فرزندانش بین آنها هستند برای زنده ماندن تلاش می‌کند. پخش این مجموعه از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ از شبکه کابلی ای‌ام‌سی در آمریکا آغاز شده و فصل هشت آن در حال پخش است.

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead این مجموعه با اقبال عمومی مواجه شد و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد. قسمت اول فصل چهارم توانست رکورد پربیننده‌ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی را بشکند اما پس از آغاز فصل پنجم این مجموعه در رتبه‌بندی نیلسن (Nielsen ratings) توانست رکورد قبلی خود را تغییر دهد؛ دست یافتن به ۱۷٬۳ میلیون بیننده برای قسمت نخست فصل پنجم که به پربیننده‌ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی تبدیل شد.

سریال تلوزیونی The Walking Dead در ژانر درام , ترسناک , تریلر بوده که توسط استودیوی AMC در سال 2010 ساخته و فصل اولش پخش شد . این سریال موفق در همان ابتدا توانست نظر بسیاری از افراد را سمت خود جلب کند و قشر بیننده ی آن را افراد بین 18 تا 49 سال تشکیل می دادند . محبوبیت این سریال زامبی محور به گونه ای بود که ما هر ساله شاهد یک فصل جدید از آن می باشیم تاکنون هشت فصل از این سریال جذاب پخش شده است و بدون شک پخش آن نیز ادامه خواهد داشت . وجود کارگردانی با تجربه همچون Frank Darabont که آثار فوق العاده ای نظیر The Green Mile و The Shawshank Redemption را در کارنامه ی هنری خود دارد به جذابیت های این سریال افزوده است.

 

خلاصه داستان سریال مردگان متحرک

ریک یک افسر پلیس است که بعد از گلوله خوردن در حین ماموریت، چندین ماه در بیمارستان بیهوش بوده است. وقتی که او بیدار می شود، می فهمد که دنیای اطرافش توسط زامبی ها تسخیر شده است، و به نظر میرسد که او تنها شخص زنده است. او برای پیدا کردن خانواده اش به شهر آتلانتا می رود، و در آنجا به گروهی از بازمانده ها بر می خورد که در خارج از شهر ساکن شده اند. همسرش لوری و پسرش کارل و همینطور بهترین دوستش، شین در میان بازمانده ها هستند. اکنون او بهمراه دیگر بازمانده ها باید در دنیایی که پر از مرده های متحرک است، راهی برای زنده ماندن پیدا کنند…

 

دانلود سریال The Walking Dead

سریال The Walking Dead سریالی در ژانر اکشن، ترسناک و دلهره آور می باشد که توسط فرانک دارابونت Frank Darabont و آنجلا کانگ ساخته شده است. از آثار موفق دیگر فرانک دارابونت می توان به کارگردانی فیلم The Green Mile 1999 اشاره کرد. سریال محبوب و پربیننده مردگان متحرک توانسته است جوایز زیادی را از جشنواره های مختلف دریافت کند که حاصل آن نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام و همچنین 2 جایزه از جشنواره امی و نامزد دریافت جایزه در 14 بخش از جشنواره امی می باشد.

سریال مردگان متحرک توانسته است رکورد پربیننده ترین سریال درام تاریخ شبکه های کابلی را از آن خود کند. قسمت اول فصل پنجم این سریال 17.3 بیننده داشته است که همین امر موجب شده تا پربیننده ترین سریال شبکه کابلی لقب گیرد. فصل اول سریال The Walking Dead در 31 اکتبر 2010 از شبکه AMC بر روی آنتن رفت و فصل 10 سریال مردگان متحرک نیز تایید شده است و انتظار میرود در اکتبر 2019 پخش شود. از جمله سریال های معروف شبکه AMC می توان به سریال Better Call Saul و یا سریال The Terror اشاره کرد. سریال مردگان متحرک بر اساس یک مجموعه داستان مصور با همین نام ، که توسط رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد نوشته شده ، ساخته شده است.

مردگان متحرک (The Walking Dead) سریالی درام، ترسناک و مهیج محصول شبکه کابلی ای ام سی AMC آمریکاست که پخش آن از سال 2010 آغاز شده‌است و بازیگرانی چون اندرو لینکلن، نورمن ریدوس، لورن کوهن، استیون یون و سارا وین کالینز در آن به ایفای نقش پردخته‌اند. مردگان متحرک بر اساس کامیکی با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی الدارد ساخته شده‌است.

منبع: استارت دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد