سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

دانلود سریال Mindhunter

درباره سریال Mindhunter

شکارچی ذهن (انگلیسی: Mindhunter‎) نام مجموعه تلویزیونی جنایی ساخته جو پنهال است که در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ در نت‌فلیکس منتشر شد. داستان سریال بر اساس کتابی با همین نام که در خصوص مؤسسان اصلی واحد تحقیقات علمی رفتاری اف.بی. آی در دنیای واقعی هستند که توسط جان ادوارد داگلاس که در سال ۱۹۹۶ نوشته شده ساخته شده‌است. مدیران اجرایی این سریال جو پنهال، دیوید فینچر و شارلیز ترون هستند و بازیگرانی چون جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، آنا تورو و هانا گراس در آن ایفای نقش بازی می‌کنند. در نوامبر ۲۰۱۷ نت فلیکس در خبری اعلام کرد که این سریال برای فصل دوم تمدید شده‌است.

  

شکارچی ذهن سریالی جنایی، ترسناک و درام، محصول سال 2017 شبکه نتفلیکس به نویسندگی جو پنهال است. بازیگرانی چون “جاناتان گراف”، “هانا گراس”، “آنا تورو”، “هالت مک کالانی”، “کاتر اسمیت” و “کمرون بریتون” در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال توانسته برنده یک جایزه و نامزد دریافت هفت جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم گردد. سریال شکارچی ذهن محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2017 ساخته شده است. در سریال شکارچی ذهن بازیگرانی چون Anna Torv، Hannah Gross، Holt McCallany، Jonathan Groff، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

داستان سریال شکارچی ذهن

این سریال داستان دو مامور FBI در سال 1979 را روایت می‌کند که با قاتلان زنجیره‌ای درگیر هستند، هولدن فورد (جاناتان گروف) و بیل تنچ (هولت مک‌کالانی) با بررسی قتل‌های زنجیره‌ای و صحبت با خود قاتلان از حقیقت‌های هولناکی مطلع می‌شوند.

 

دانلود سریال Mindhunter

سریال خارجی شکارچی ذهن (Mindhunter) نام مجموعه تلویزیونی جنایی ساخته جو پنهال است که فصل اول آن در اکتبر ۲۰۱۷ در نت‌فلیکس منتشر شد. داستان سریال بر اساس کتابی با همین نام که در خصوص موسسان اصلی واحد تحقیقات علمی رفتاری اف.بی.آی در دنیای واقعی هستند که توسط جان ادوارد داگلاس که در سال ۱۹۹۶ نوشته شده ساخته شده‌است. مدیران اجرایی این سریال جو پنهال، دیوید فینچر و شارلیز ترون هستند و بازیگرانی چون جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، آنا تورو و هانا گراس در آن ایفای نقش بازی می‌کنند. در نوامبر ۲۰۱۷ نت فلیکس در خبری اعلام کرد که این سریال برای فصل دوم تمدید شده‌است که سرانجام در سال 2019 فصل دوم آن منتشر شد. نسخه زبان اصلی این فیلم را با کیفیت دیجیتالی از سایت ما با لینک مستقیم رایگان دانلود کنید.

سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) مجموعه‌‌‌ای درام با محوریت قاتل‌های سریالی است که داستان‌ خلق واحد تحقیقات علمی رفتاری اف‌بی‌آی را دنبال می‌کند. شکارچی ذهن با پایان فصل دوم درجه شدیدی از شک و تردید را راجع‎به پایداری این سازمان به مخاطبینش تزریق کرد. این مجموعه برپایه کتابی به‌نام Mindhunter: Inside the FBI's Elite Serial Crime Unit اثر مامور بازنسشته اف‌بی‌آی جان ای. داگلاس و مارک اولشاکر خلق شد. سریال شکارچی ذهن مخاطبینش را به سفری جذاب دعوت می‌کند. طی این سفر مشاهده می‌کنید مامورها بیل تنچ (با بازی هولت مک‌کالانی) و هولدن فورد (با بازی جاناتان گروف) با قاتل‌های سریالی مختلف مصاحبه می‌کنند.

جو پنهال (فیلم‌نامه‌نویس فیلم The Road) به‌عنوان خالق و دیوید فینچر (کارگردان فیلم‌های Fight Club و Gone Girl) به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال همکاری دارند. سریال شکارچی ذهن ابتدا قرار بود برای دو فصل (با شانس تمدید برای فصل‌های جدید) از طریق شبکه نت‌فلیکس پخش شود. این مجموعه با کارگردانی قدرتمند و توانایی بالا برای کنکاش دنیای قاتل‌های سریالی یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه نت‌فلیکس محسوب می‌شود.

منبع: http://gg.gg/msk4t

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد