سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

دانلود سریال Loki

درباره سریال Loki

امروز در طی مراسم Comic-Con 2019، شرکت مارول (Marvel) بالاخره تاریخ انتشار سریال مورد انتظار Loki را مشخص و از لوگوی جذاب آن رونمایی کرد. به گزارش PCSpot و به نقل از Screenrant، این سریال که قرار است از سرویس استریم Disney+ پخش شود، قرار است روند سریال های MCU را تغییر دهد و این بیشتر بخاطر این است که برخلاف سریال‌های دیگر این شرکت،‌در ساخت و پرداخت سریال‌هایی همچون Loki، Falcon and the Winter Soldier و WandaVision قرار است از بازیگر‌های اصلی که در فیلم‌های MCU حضور داشتند استفاده شود و تمامی این سریال‌ها در انحصار پلتفرم Disney+ خواهند بود.

  

مارول در حال حاضر مایکل والدرون (Michael Waldron) را برای وظیفه‌ی شورانری این سریال انتخاب کرده که قبلا وظیفه‌ی شورانری سریال‌های محبوبی نظیر Community و  Rick and Morty را بر عهده داشته است. همانطور که می‌دانید، لوکی برادر ناتنی خدای رعد و برق در اساطیر نورس یعنی ثور (Thor) می‌باشد که به خدای شرارت و تغییر شکل معروف است و او را بار‌ها در فیلم‌های سری Avengers، هم به عنوان شخصیت خوب و هم به عنوان شخصیت منفی مشاهده کرده‌ایم. در عکس‌های منتشر شده از این سریال می‌توانیم مشاهده کنیم که فضای سریال لوکی در آمریکای سال ۱۹۷۵ جریان دارد و به نظر می‌رسد که لوکی در زمان نیز سفر‌هایی را خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که فلش بک‌هایی را نیز مشاهده کنیم که می‌توانند مربوط به وقایع فیلم‌های Avengers باشند.

اما امروز شرکت مارول اعلام کرد که این سریال برای عرضه در بهار سال ۲۰۲۱  بر روی Disney+ در نظر گرفته شده است و این به نظر می‌رسد که تصمیم عاقلانه‌ای باشد. زیرا دیزنی قبلا در کنفرانس خود گفته بود که سریال Loki قرار است در فاز دوم محتوا‌های این پلتفرم عرضه شود که از ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد و تا نوامبر سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا خواهد کرد. جالب است که بدانید، این همان لوکی‌ای است که در Avengers: Endgame موفق به فرار از دست مامورین شرکت Shield شد و به نظر می‌رسد که او دیگر قرار نیست در نقش یک آنتاگونیست یا شخصیت منفی حاضر شود.

کمپانی دیزنی رسما اعلام کرده بود درنظر دارد سریال لوکی (Loki) را از طریق سرویس استریم دیزنی‌پلاس عرضه کند. علاوه‌برآن طی بیانیه این شرکت مطمئن شدیم تام هیدلستون، مردی که طی سالیان اخیر نقش کاراکتر لوکی را ایفا کرده بود در این سریال حضور خواهد داشت. آن‌طور که می‌دانیم در پنل مارول طی کمیک‌کان سن‌دیگو تایید شد که این سریال ماجراجویی‌های خدای شرارت را پس از فرار با تسرکت در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به‌تصویر می‌کشد. برای پی بردن به اطلاعات کامل سریال لوکی با تایم‌سیتی همراه باشید. طی پنل مارول در کمیک‌کان سن‌دیگو مشخص شد سریال لوکی در بهار سال 2021 توسط سرویس دیزنی‌پلاس عرضه خواهد شد.

 

داستان سریال لوکی

لوکی، برادر ناخلف ثور قرار است صاحب یک سریال انفرادی شود، سریالی که از طریق سرویس استریم Disney Plus (دیزنی پلاس) به دست طرفداران خواهد رسید. تام هیدلستون تاکنون در شش فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) شخصیت لوکی را به تصویر کشیده است، اولین فیلمش Thor محصول ۲۰۱۱ بود و آخرین هم Avengers: Endgame که در آن با دو نسخه متفاوت از لوکی ملاقات کردیم. بدون شک خدای حقه یکی از بهترین شخصیت های شرور MCU است که طرفداران خیلی زیادی دارد، و حالا هم که قرار است صاحب سریالی اختصاصی شود.

 

دانلود سریال Loki

شاید برای کسانی که شاهد مرگ لوکی در فیلم Avengers: Infinity War بوده اند کمی گیج کننده باشد که مارول قصد دارد برایش یک سریال بسازد؛ خب، باید بگوییم که زیاد هم عجیب نیست. طبق خلاصه داستانی که برای این سریال منتشر شده، می توانیم بگوییم که لوکی قرار است سفری به گذشته داشته باشد و طی این ماجراجویی تاثیری قابل توجه بر روی وقایع تاریخی مهم جهان بگذارد. لوکی فیلم Infinity War هیچوقت چنین کاری انجام نمی دهد، اما از لوکی Avengers: Endgame که در سال ۲۰۱۲ به کمک تسراکت از دست انتقامجویان فرار کرد انجامش اصلا بعید نیست. حال ظاهرا نسخه هنوز مثبت نشده لوکی قرار است سفری در تاریخ داشته باشد و مقداری هم در آن دخالت کند، و با توجه به قانون سفر در زمان MCU، او با هر تغییری که ایجاد می کند باعث خلق یک خط زمانی جدید می شود. تصویر بالا نیز تایید می کند که لوکی سری به ۱۹۷۵خواهد زد!!

Loki سریال تلویزیونی محصول ایالت متحده و به زبان انگلیسی میباشد . سریال Loki بر اساس شخصیت Marvel Comics با همین نام ساخته شده است .  این سریال دنباله Avengers: Endgame است . فصل اول سریال Loki شامل شش قسمت و پیش نمایش در بهار 2021 ، در طول سال خواهد بود . در سریال Loki بار دیگر تام هیدلستون را در نقش لوکی ، برادر ثور و سازنده بدی و بدجنسی همه در دنیای سینمایی مارول را مشاهده خواهید کرد . Loki ممکن است طعنه گر باشد ، اما او مانند هر یک از انتقام جویان (شاید حتی بیشتر) نیز دوست داشتنی است و هواداران مشتاق خود را دارد . براساس خلاصه داستان رسمی ، لوکی از برادر ناخوشایندش ثور پیروی می کند زیرا در طول تاریخ بشریت به عنوان یک تأثیرگذار در وقایع تاریخی ظاهر می شود . هنوز روزهای اولیه ای برای Loki میباشد و قرار نیست فیلمبرداری سریال را تا اوایل سال 2020 آغاز کنند . نمایش تلویزیونی Loki به Thor 4 و Doctor Strange 2 وصل می شود ، اگرچه این مورد به طور رسمی توسط مارول تأیید نشده است . علاوه بر این ، باب ایگر ، رئیس دیزنی اخیراً فاش کرده است که لوکی به نوعی با دکتر استرنج در Multiverse of Madness ، یکی دیگر از نسخه های بهار 2021 ، ارتباط برقرار خواهد کرد . چه شکلی از این ارتباط به وجود خواهد آورد؟ هنوز هم باید صبر کرد تا مشخص شود.

 

منبع: https://nurl.ir/EK0u

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد