سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

دانلود سریال True Detective

درباره سریال True Detective

کارآگاه حقیقی (به انگلیسی: True Detective) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی آنتولوژی جنایی آمریکایی ساختهٔ نیک پیزولاتو است که از شبکهٔ اچ‌بی‌او پخش می‌شود. فصل اول سریال، شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس است. فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و بر روی تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به‌جنایت‌هایی زده، طی مدت ۱۷ سال متمرکز است. فصل اول از ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شد و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسید و شامل ۸ قسمت بود.

  

فصل دوم نیز به تعداد ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شروع به پخش شد. داستان فصل دوم در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و دربارهٔ همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده‌است. در این فصل بازیگرانی همچون کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان ایفای نقش می‌کنند. فصل سوم با هنرنمایی ماهرشالا علی، کارمن اجوگو، استیون درف، اسکوت مک‌نری، ری فیشر و میمی گامر در منطقه اوزارکس و در سه دوره زمانی مجزا به وقوع می‌پیوندد که دو کارآگاه پلیس ایالتی مسئول تحقیق پرونده‌ای وحشتناک دربارهٔ مفقودالاثر شدن دو کودک هستند. فصل سوم متشکل از هشت قسمت، از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ پخش شد.

کارآگاه حقیقی سریالی جنایی، درام و رازآلود محصول شبکه HBO، که پخش آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شده‌است و بازیگرانی چون «متیو مک‌کانهی»، «وودی هارلسون»، «میشل موناهان»، «الکساندرا ددریو»، «توری کیتلز» و «کری فوکوناگا» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارآگاه حقیقی مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت و جوایز بسیار را دریافت کرد این سریال در سایت IMDB در رتبه بیستم برترین آثار تلویزیونی قرار دارد.

فصل اول با بازی با متیو مک کاناوی ، وودی هارلسون ، میشل موناگان ، مایکل پوتز و توری کیتلز ، در لوئیزیانا برگزار می شود و یک جفت کارآگاه پلیس ایالتی لوئیزیانا را دنبال می کند و پیگیری آنها برای یک قاتل سریالی در طی یک دوره ۱۷ ساله. فصل دوم پخش شده در سال ۲۰۱۵ ، با بازیگران کالین فارل ، ریچل مک آدامز ، تیلور کیتچ ، کلی ریلی و وینس واگن  در کالیفرنیا قرار دارد و بر روی سه کارآگاه از سه اداره پلیس همکاری و یک جنایتکار متمرکز است.

تاجر وقتی تحقیقات می کند که یک سری جنایات را معتقد است با قتل یک سیاستمدار فاسد مرتبط است. فصل سوم پخش شده در سال ۲۰۱۹ ، با بازی در نقش مهرساله علی ، کارمن اججو ، استفن دورف ، اسکوت مک نیری و ری فیشر ، در سه دوره زمانی جداگانه در اوزرکس برگزار می شود به عنوان یک جفت کارآگاه پلیس ایالت آرکانزاس در حال بررسی یک جنایات ماکبار با دو کودک مفقود شده می شوند.

فصل اول تحسین منتقدان را بدست آورد و برای HBO رتبه های بالایی کسب کرد. این نامزد و جوایز بی شماری و جوایز دیگر ، به ویژه برای بازیگری ، سینمایی ، نویسندگی و کارگردانی آن نامزد و برنده شد. استقبال از فصل دوم بیشتر تقسیم شده بود ، اگرچه این نمایش تماشاگران بالایی را برای HBO حفظ کرد. فصل سوم بازبینی های مثبتی دریافت کرد ، اما افت بیننده را دید. از ژانویه سال ۲۰۱۹ ، پیزولاتو در حال ساختن یک داستان داستانی برای یک چهارمین فصل بالقوه بود ؛  با این حال ، در ماه آوریل ، او این داستان را — صرفه جویی در آن برای یک سریال یا فیلم دیگر – رها کرد و شروع به کار بر روی داستانی جدید کرد که با او بحث کرده بود. بازیگر کشف نشده.

 

داستان سریال کارآگاه حقیقی

سریال کاراگاه حقیقی، داستان سه کاراگاه حرفه ای به نام های کالین فارل، وینس واین و ریچل مک آدامز را روایت میکند که برای هز کدام از آنها، در زندگی اتفاقات مختلف زیادی افتاده است که این امر موجب شده است تا با تمرکز کامل، به حل پرونده های جنایی نپردازند. ولی به تازگی که چندین قتل و همچنین اتفاقات غیرمنتظره ای رخ داده است، این سه تن با یکدیگر همکاری میکنند تا اینکه …

 

دانلود سریال True Detective

کارآگاه حقیقی یا ترو دیتکتیو (True Detective) سریالی جنایی، درام و رازآلود محصول شبکه HBO آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهان، الکساندرا ددریو، توری کیتلز، کری فوکوناگا، کالین فرل، ریچل مک‌آدامز، تایلر کیش، کلی رایلی، ریچی کاستر، ماهرشالا علی، کارمن اجوگو، استیفن دورف، اسکوت مک‌نیری و ری فیشر در فصل سوم آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارآگاه حقیقی مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت و جوایز بسیار را دریافت کرد این سریال در سایت IMDB در رتبه بیستم برترین آثار تلویزیونی قرار دارد.
این سریال به سبک آنتولوژی ساخته شده‌است، بدین معنا که در انتهای هر فصل، داستان خاتمه یافته و فصل بعد با داستانی متفاوت و تیم بازیگری جدید ساخته شده است.

سریال کاراگاه حقیقی محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2014 ساخته شده است. در سریال کاراگاه حقیقی بازیگرانی چون Colin Farrell، Rachel McAdams، Taylor Kitsch، Vince Vaughn، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال True Detective کارگاه حقیقی محصول سال ۲۰۱۴ کشور آمریکا در ژانر جنایی،درام و ماجراجویی به کارگردانی نیک پیزولاتو می باشد.بازیگرانی همچون متیو مک‌کانهی،وودی هارلسون،میشل موناهن،مایکل پاتس،توری کیتلز،کالین فارل،ریچل مک‌آدامز،تیلور کیچ،کلی رایلی،وینس وان،ماهرشالا علیکارمن اجوگو،استیون درف
اسکوت مک‌نری،ری فیشر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.فصل اول از ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شد و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسید و شامل ۸ قسمت بود. فصل دوم نیز به تعداد ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شروع به پخش شد.

 

منبع: استارت دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد