سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

سلام مووی

تحلیل و معرفی برترین فیلم و سریال های روز جهان در سلام مووی | دانلود رایگان جدید ترین فیلم ها و سریال های روز با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم، دانلودانیمیشن و کارتون و دانلود فیلم های با کیفیت بالا

دانلود فیلم After We Collided 2020 با لینک مستقیم


بعد از برخورد ما (انگلیسی: After We Collided‎) یک فیلم رمانتیک است که در سال ۲۰۲۰ و با کارگردانی راجر کامبل و بازی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین منتشر خواهد شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم بعد از آن به‌شمار می‌رود و بر اساس رمانی با همین نام نوشته آنا تاد است.

قرار است این اثر در ۲ اکتبر ۲۰۲۰ در سینما و شبکه‌های خانگی پخش شود.

  ادامه مطلب ...

هر آنچه باید درباره سریال The Office بدانید!

سریال The Office یک سریال تلویزیونی آمریکایی طنز موقعیت (یا سیتکام) برگرفته از نسخه بریتانیایی به همین نام است، که به مدت ۹ سال در ۹ فصل و ۲۰۱ قسمت بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC پخش می‌شد. سازندگان این سریال ریکی جرویز و استیون مرشنت (که نسخه بریتانیایی رو هم ساخته‌اند) و گرگ دنیلز هستند. سریال در فصل اول با ریت نسبتاً بدی مواجه شده بود و تا مرز کنسلی پیش رفت اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و از فصل دوم به بعد سریال روز به روز محبوب تر شد تا این که درحال حاضر در سایت IMDB سریال با نمره ۸٫۸ از ۱۰ در صدر سریال‌های کمدی قرار گرفته‌است.

  ادامه مطلب ...

هر آنچه که باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید!

اولین فصل سریال The Boys توانست نظر مثبت خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند و تحسین طرفداران کمیک را نیز برانگیزد. در فصل نخست شاهد این بودیم که شماره‌های اولیه کمیک The Boys که توسط داینامایت اینترتینمنت (Dynamite Entertainment) منتشر شده بود، کم و بیش به صورت وفادارانه تبدیل به یک سریال شدند.

مخاطبان از دیدن لحظات خشن کمیک The Boys که حتی در سریال خشونت بیش‌تری نیز داشتند و کمک به تبدیل شدن The Boys به بهترین سریال ابرقهرمانی کردند، لذت برده‌اند. البته از جو و نگاه متفاوت نسبت به اکثر آثار ابرقهرمانی در این اثر نیز نباید غافل شد.

حالا که قرار است فصل دوم (و در ادامه فصل سوم) سریال The Boys منتشر شود، خیلی‌ها به دنبال این هستند تا بدانند در ادامه کدام خطوط و آرک‌های داستانی کمیک و لحظات جذاب آن را می‌توانند به صورت لایو اکشن تجربه کنند.


اگر به لیست قسمت‌های فصل دوم The Boys نگاهی بیندازیم، می‌توان اشاراتی به این که قرار است در فصل دوم سریال کدام داستان‌ها و لحظات مهم کمیک را تجربه کنیم، ببینیم.

استورم‌فرانت (Stormfront) نیز به لیست شخصیت‌های سریال اضافه شده و احتمال دارد وقایع سری کوتاه Herogasm‎ را نیز در فصل دوم (و حتی شاید فصل سوم) شاهد باشیم. البته به احتمال کم؛ چرا که استورم‌فرانتِ سریال خیلی با شخصیتی که در کمیک شاهدش بودیم تفاوت دارد.

برگردیم سراغ قسمت‌های فصل دوم سریال. در ادامه می‌توانید نام قسمت‌های فصل دوم The Boys‌ را مشاهده کنید. البته هنوز ترتیب و تاریخ دقیق انتشار هر قسمت مشخص نشده است.

Butcher, Baker, Candlestick Maker
Nothing Like It In The World
Over The Hill With The Swords Of A Thousand Men
Proper Preparation and Planning
The Big Ride
The Bloody Doors Off
We Gotta Go Now
What I Know

نام قسمت‌های Butcher, Baker, Candlestick Maker و Nothing Like It In The World به ترتیب به داستان‌های پس‌زمینه بیلی (Billy) و مادرز میلک (Mother’s Milk) اشاره می‌کنند. این عناوین با کمیک‌های سرگذشت این شخصیت‌ها مطابقت دارند.

همچنین با اتمام فصل اول The Boys که مورد مهمی را برای بیلی آشکار کرد، منطقی است که کمی بیش‌تر از سرگذشت او را تجربه کنیم. مخصوصاً حالا که رد پای برنامه‌ای بزرگ‌تر به چشم می‌آید.

به احتمال زیاد در قسمت Proper Preparation and Planning شاهد آشکار شدن این نقشه بزرگ باشیم. این آرک در کمیک نشان داد چرا برنامه انتقام بوچر (Butcher) نه تنها علیه هفت (The Seven)، بلکه کمپانی ووت امریکن (Vought-American) به عنوان پشتیبان آن‌ها است.


عناوین قسمت‌های دیگر هم به این اشاره دارند که فصل دوم همان داستان کمیک را دنبال می‌کند اما الزاماً به ترتیب آن‌ها را روایت نمی‌کند.

Over The Hill With The Swords Of A Thousand Men به عنوان سومین قسمت (و در برخی منابع دیگر به عنوان قسمت چهارم) فصل دوم لیست شده است اما در واقع اسم یکی از آرک‌های آخر این مجموعه با حضور هفت است.

سپس نوبت به داستان The Big Ride می‌رسد که در کمیک روی حل پرونده قتلی توسط شخصیت جک از ژوپیتر (Jack From Jupiter) تمرکز می‌کند. با این حال شخصیتی با نام جک از ژوپیتر نه در لیست شخصیت‌های فصل دوم حضور دارد و نه حرفی از حضورش در سریال زده شده است. به این ترتیب شاید این داستانِ کمیک با تغییر و با حضور شخصیت دیگری پیش برود. شاید هم صرفاً از اسم یکی از داستان‌های کمیک استفاده شده و قرار نیست ماجرایی شبیه به کمیک روایت شود.


The Bloody Doors Off نیز یکی از داستان‌های آخر کمیک و در واقع آرک یکی مانده به آخر The Boys است. این داستان روی دسیسه‌های بزرگ‌تر بوچر تمرکز می‌کند. با این حال تازه در فصل دوم سریال یک قسمت با این اسم را شاهد خواهیم بود.

We Gotta Go Now یکی از آرک‌های احساسی و در عین حال خنده‌دار کمیک The Boys است. در این داستان شاهد این بودیم که هیویی (Hughie) یک مأموریت مخفی را آغاز کرده و به سراغ عضوی از یک گروه ابرقهرمانی می‌رود. با این حال این داستان یکی از آرک‌های داستانی در اواسط کمیک است.

در انتهای نیز طبق لیست با What I Know به عنوان قسمت آخر فصل دوم The Boys طرف هستیم. این داستان یکی از نقاط تحول روند کمیک محسوب می‌شود. در این تک شماره کمیک، بوچر به رابطه هیویی و استارلایت (Starlight) پی می‌برد. به این ترتیب بوچر نسبت به هیویی اعتماد خود را از دست داده و به ادامه همکاری با او شک می‌کند.

در هر حال ظاهراً دنباله‌روی سریال The Boys از کمیک به همین جا ختم نمی‌شود. قبل از پخش فصل دوم خبر رسید که ساخت فصل سوم سریال نیز تأیید شده است. شاید در انتهای فصل دوم یک کلیف‌هنگر را شاهد باشیم که در فصل بعد ادامه پیدا کند. احتمالاً این فرصت خوبی برای معرفی گروه سوپردوپر (Superduper) از آرک داستانی The Innocents نیز باشد.


ممکن است با معرفی استورم‌فرانت، در فصل دوم یا سوم داستان‌های Glorious Five-Year Plan و The Self-Preservation Society، حداقل با تغییراتی، مورد استفاده قرار گیرند. در این آرک‌های داستانی شاهد حضور استورم‌فرانت به عنوان آنتاگونیست The Boys بودیم.

البته از طرفی این نام‌گذاری‌ها می‌توانند خبر بدی برای طرفداران سریال The Boys هم باشند. همان طور که می‌بینید، در فصل دوم حتی به اواخر کمیک نیز اشاره شده است. چنین چیزی باعث می‌شود به این فکر بیفتیم که قرار نیست سریال برای فصل‌های خیلی زیادی ادامه پیدا کند و به زودی شاهد اتمام پخش The Boys خواهیم بود. ممکن است از طرف دیگر خبر خوبی هم باشد؛ چرا که در این صورت شاهد آب بستن به سریال برای طولانی شدن آن نیستیم.

 

پس از تماشای سریال پسرها (The Boys)، این موضوع که ژانر ابرقهرمانی به یک چیز تکراری تبدیل شده است به ذهن هیچکس نمی‌رسد. تنها لحظاتی پس از شروع سریال، چشمان‌تان به آن خیره خواهند شد و این وضعیت تا هشت قسمت بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

به گزارش وبسایت دیجیتال‌ اسپای، پس انتشار این خبر که سریال The Boys برای فصل دوم هم تمدید شده است بسیار امیدوارکننده است. این خبر حتی پیش از آنکه فصل اول پخش شود از جانب آمازون اعلام شد. فصل دوم سریال پسرها فرصت‌های بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا درک بهتری از گروه «The Seven» (هفت ابرقهرمان سریال) پیدا کنند و در عین حال به ریشه‌های کتاب مصور این سریال نیز بیش از پیش گریز خواهد زد. از طرفی دیگر، تلاش‌های آمازون نیز جواب داد، فصل اول سریال پسرها در سرویس‌های پخش آنلاین یک موفقیت بزرگ بود. جنیفر سالک، رییس استودیوهای آمازون در این رابطه گفت:

 

ما نسبت به اینکه تعداد بینندگان پسرها در دو هفته اول از پیش‌بینی‌هایمان بیشتر بوده است هیجان‌زده هستیم. این سریال به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آمازون تبدیل شده است. این امر، در زمانی که ما برای فصل دوم آماده می‌شویم، شور و هیجان بالایی برای‌مان خلق کرده است.
 

به‌نظر می‌رسد در میان کارکنان آمازون کسی وجود دارد که دارای یک نیروی ابرقهرمانانه برای پیش‌بینی میزان محبوبیت سریال‌ها است. تنها با این منطق می‌توان تعهد آمازون از همان ابتدا برای تولید فصل دوم را توجیه کرد. یا شاید هم این کمپانی می‌دانست که چه سریال پرمخاطبی در آستین دارد. در هر صورت، آنها از اینکه می‌توانند به سرعت هرچه تمام‌تر روی موفقیت فصل اول سریال The Boys سرمایه‌گذاری کنند، قطعاً خوشحال هستند. در ادامه با تایم‌سیتی همراه باشید چرا که قصد داریم، هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال پسرها بدانید را در این مطلب مطرح کنیم.

 

تاریخ اکران قسمت اول فصل دوم سریال The Boys چه زمانی خواهد بود؟
طبق آخرین بروزرسانی‌ها، تاریخ پخش فصل دوم سریال The Boys در تاریخ 14 شهریور 99 آغاز می‌شود.

برای تماشای آنلاین سریال The Boys و جدیدترین فیلم و سریال‌های خارجی می‌توانید به وبسایت ملوفیلم مراجعه نمایید. درنظر داشته باشید که تمامی فیلم و سریال‌های این سریال به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

پیش‌بینی فصل پنجم سریال Money Heist سرقت پول

فصل چهارم سریال محبوب سرقت پول یا همان خانه کاغذی درست در لحظه‌ای که پاندمیک ویروس کرونا جهان را گریبان‌گیر خود کرده ‌است و درحالیکه مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، منتشر شد و این بهترین فرصت است تا قسمت‌های جدید این سریال هیجان‌انگیز را بارها و بارها تماشا کنید! فصل چهارم توانست رکوردهای تماشا در نتفلیکس را جابجا کند و طرفداران این سری را نیز به وجد بیاورد، هرچند به نظر عده‌ای داستان این گروه سارق کشدار شده و نباید در این حد ادامه پیدا می‌کرد با این حال به نظر می‌رسد حداقل باید یک فصل دیگر صبر کنیم تا داستان گروه به اتمام برسد. ولی به نظرتان این داستان در فصل پنجم سریال Money Heist چطور تمام خواهد شد؟

  ادامه مطلب ...